ایلام- رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با ورود سامانه بارش زا به استان طی روزهای آتی رانندگان محترم بایستی ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

تجهیزات زمستانی برای خودروها در محور های ایلام الزامی است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: پلیس راه در راستای طرح زمستانه با همکاری سایر سازمان های خدمات رسان به حال آماده باش در آمده است.

 وی به اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص ورود توده بارش زا به استان اشاره کرد و افزود: پلیس راه این استان تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی اندیشیده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: تعداد ۳۰ گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان بویژه مناطق برف گیر و کوهستانی مستقر و بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

سرهنگ محسن ناصری خاطرنشان ساخت: با ورود سامانه بارش زا به استان طی روزهای آتی، رانندگان محترم بایستی ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی با بیان اینکه تردد برای خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی ممنوع است، تصریح کرد: رانندگان محترم حتی الامکان بایستی از انجام سفرهای غیر ضروری در روزهای آخر هفته که با بارش برف همراه است پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تأکید کرد: رانندگان بایستی وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.